We´re just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year

¡Halli hallo!

Lite kasst med uppdateringar har det varit pa sistone, kan tyvarr inte lova en andring at det battre hallet heller. Skolan och jobbet sliter hart aven pa en pigg liten javel som jag. I skolan har jag bytt till morgongrupp och det ar inte lika kul som eftermiddagsgrupp eftersom mobilen vacker en kl. 8 istallet 12:30. Dessutom ar alla betydligt seriosare dar an i em.gruppen. Men jag overlever.

Jobbet ja, jag ar for tillfallet telefonforsaljare. Det ar faktiskt inte sa pissigt som jag trodde. Dels for att jag tydligen kan salja och att man far prata med en del roliga profiler, bade arbetskamrater och saljobjekt.  Sa jag overlever det ocksa.

Imorgon ar et Barça-Werder Bremen. En match som Barça maste vinna for att inte aka ur CL redan i gruppspelet. Hur den matchen gar ar otroligt viktigt for mitt humor.

Jag overlever (kanske)  ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback