insert fyndig rubrik

Ojojoj... Sag Barça-Zaragoza pa plats i sondags och allt jag kan saga om det ar: ojojoj..

Vilken upplevelse, vilken maktig ljudkuliss (framforallt under upploppsscenerna). Det var hur maktigt som helst att sitta pa rad 10 allra langst nere vid planen. Sag bollbanan helt rakt framfor mig vid Ronaldinhos 2-1 mal och sekunder senare stod man som en 12-aring och skrek: "Goooool Gooool". Lika maktigt som det later.

Kanns som intresset for denna bloggen har minskat, iallafall om man ser till kommentarna. Har Pokemon helt plotsligt blivit mer intressant an Alex?

Hur som helst sa har kontot borjat belastas. Forra veckan inhandlade jag nya skor, en cardigan och en digitalkamera. For shoppingen har i Barcelona ar ju inte riklig eller sa,  aaaaaaalls.

Fest ikvall, vi har precis haft prov i skolan och det gick nog mycket bra.

Ha det sa gott allesammans


Ps. Jag kommer hem till Sverige den 23/12. For alltid vet jag inte men iallfall lite mindre an en manad.

Kommentarer
Postat av: Björn

Hallå Haldan!
Låter som ni har det riktigt fint! Är spanjorskerna lätta eller? Gött att ni kommer hem till jul så vi kan festa lite.. Härligt att ni fick sett Barca spela! Ha det guttans pågar och festa på!

2006-11-16 @ 16:58:59
Postat av: D N O d C B

Leven goed kerels? leuk met voetball zamen met het drank.

Ikk heb trekk om terueg naar zwedn te gaan voor knäckebröd een Slotts grovkornig.

2006-11-24 @ 11:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback