Working class hero

Var pa arbetsintervju idag och det gick bra eftersom jobbet ar mitt. I arlighetens namn behovde man inte ens salja sig sjalv utan de var nog ganska beroende av personal pa den arbetsplatsen.

Multipartner AB ar ett telemarketingforetag som har kontor i bl.a. Malmo, Are (skidorten), Barcelona. Avdelningen i Barcelona ar den mest lonsamma (hittills, hohoho) och det ar dar som jag skall kranga telefonabonnemang till privatpersoner, for foretagen Glocalnet & ComHem (inom en snar framtid aven Vattenfall).

Jag borjar arbeta dar safort gruppbytet i skolan ar genomfort. Darefter kommer mina dagar se ut sahar: Spanskastudier 9:30-13:30, sedan jobb som telesaljare (ni vet den yrkesgruppen som manga avskyr) 15-21.

Goodbye lazy days. Money for nothing and chicks for free (haha, den va bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback