Denna dagen, ett liv

Helgen som gick var precis som alla andra har nere, rojiga. I fredags hade Fredrik forfest dar jag korde hart pa min fyllespanska med en italiensk tjej som offer. Nar vi gjort Shoko tog vi taxi in till Ramblan for att gora Jamboree men trakstallet stangde redan kl. 4 sa det blev en fyllecarbonara istallet.

Pa lordagen fick jag och Pidder tummarna ur arslet och gick och kopte de efterlangtade hogtalarna till lagenheten sa att dar kunde spelas musik. De bast spenderade 33 euro jag/vi nagonsin anvant! Nar vi antligen hade musik (hardrock) sa var det ju tvunget att kopa ett sexpack for att riktigt njuta av laget och ett sexpack foljdes av en 70a vilket medforde att vi "blev tvungna" att dra ut, till Shoko igen, saklart! Dar fick man erfara att spanjorska flickor alskar att rufsa till haret pa blonda killar. Tack tjejer, vi hatar er!

Pa sondagen var det tankt att vi skulle ga och se Barça-Sevilla men det sket sig for att Pidder inte "orkade" efter att vi legat pa playan. Hursomhelst sa vann mitt Barça storstilat och ar nu ensamma ledare av La Liga. For Barça vantar en allt annat an enkel vecka med Chelsea borta pa onsdag och Real Madrid borta pa sondag.

Vi far besok av tva unga damer imorgon. Dessa gar under namnen Therese (Thell) och Josefin (Therese kompis i San Sebastián). De stannar fran onsdag till sondag och det kommer sakert att bli en trevlig vecka. Jag menar, nu blir vi tvungna att ga ut enbart p.g.a. att vi ar vardar. Synd om oss!

¡Hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Ni verkar ha ett helvete därnere. Låter inte alls som ni trivs! En rättelse bara, dricker ni aldrig pyss???? Ska på 25 års fest till vår idol nästa lördag.Han var lite besviken på att ni inte är hemma! ha det så bra!

2006-10-18 @ 15:59:18
Postat av: Alx

Klart som korvspad att det dricks pys.

Jag kom faktiskt och tanka pa profilen vid namn AG-Mange med tanke pa att det dricks pys varje dag.

I know - It`s only rock n` roll, but I like it

2006-10-18 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback