Welcome to the Jungle, it get worse here everyday.

Min arma lever, min arma lever...

Helgen blev hard den. Javligt kul nar jag och Therese korde flygplanet i fredags..   fyfan vad hon skadade sig.

I lordags orkade smatjejerna inte ga ut eftersom de skulle aka buss pa morgonen efter. Man ar kanske inte sa gammal somman kanner sig.

Igar (tisdag) var det svenskkvall pa Shoko och givetvis praktiserade vi en svensk brakfylla dar. Ett under att jag orkade ga till skolan idag. Idag ar det bara pa lirardrickan igen, for det ar ju OOOONSDAG!!!!!

Jag ar bast - pussssssssss pa er alla

Kommentarer
Postat av: Patrik

Vad fasen är flyplanet?? Tycker det låter som att ni lever ett helt vanligt studentliv därnere, kul att Peter också får prova på det. Han kanske får smak på det o börjar plugga!! Gick bra för Barca mot real, nottt!

2006-10-26 @ 15:17:11
Postat av: Alex

Vet inte huruvida du sag matchen eller inte. Men forlust ar aldrig givetvis, ffa inte mot Madrid. De var verkligen inte battre an Barça i matchen men det brukar bli sa att laget som satter sina chanser vinner matchen.

2006-10-27 @ 19:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback