Where the grass is green and girls got .......

Allting rullar pa fint har nere, blir riktigt mycket festande. I onsdags var det en riktigt hard kvall som slutade med att vi gick hem genom halva stan vilket tar sin tid nar klockan ar mycket. Torsdagen var vi lediga fran skolan p.g.a. det var Spaniens nationaldag. Denna dag firade vi stort genom att inte lyfta arslet fran soffan ett dugg, kulturella som vi ar. Ikvall ar det fest igen hos nagon kompis till Fredrik. Vi hade dessutom tankt handla hogtalare sa att man antligen kunde fa musik i var lagenhet, men jag gor som med mycket annat i mitt liv.. "imorgon" Har kommer en liten hyllning till Pidder, om hur lyckad han ar: Han har lyckats sparra sitt bankomatkort p.g.a. att han slagit fel kod tre ganger. Det har han gjort for att siffrorna pa tangentbordet vid bankomaten sitter upp-och-ner jamfort med i Sverige. Jag ar inte sist i raden av beundrare till honom. Nu pa sondag ska vi nog gora ett forsok att fa tag i billiga biljetter till Barças hemmamatch mot Sevilla. Lyckas det sitter man dar som en unge pa julafton, misslyckas man sa ar allt som vanligt. Take care

Kommentarer
Postat av: Patrick "Petcule" Petcu

Fan va Grymt....jag ska läsa dina inlägg rätt så ofta, det är roligt:) Är matchen på söndag?? Forca Barca...jag ska köpa PES 6 om typ två veckor:D Fan va kul att vara på Nou Camp...det är så himla ballt...jag har vart där om du minns det..:P
HAHAHA!! Det hörs som det går väldigt bra för dej, så jag önskar dej bara lycka till....:D

MVH// Patte "petcule" Petcu

PS. Jag kommer att fortsätta skriva tiil dej om du skriver nåt ballt..,, som fuussballl
!!


// HEJ DÅ!!

2006-10-15 @ 19:45:17
Postat av: Patrick "Petcule" Petcu

Fan va Grymt....jag ska läsa dina inlägg rätt så ofta, det är roligt:) Är matchen på söndag?? Forca Barca...jag ska köpa PES 6 om typ två veckor:D Fan va kul att vara på Nou Camp...det är så himla ballt...jag har vart där om du minns det..:P
HAHAHA!! Det hörs som det går väldigt bra för dej, så jag önskar dej bara lycka till....:D

MVH// Patte "petcule" Petcu

PS. Jag kommer att fortsätta skriva tiil dej om du skriver nåt ballt..,, som fuussballl
!!


// HEJ DÅ!!

2006-10-15 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback