Golden Slumbers

Många sena morgnar denna veckan, spanjor som man är.

Härlig fotbollsvecka. Två bra Champions Leaguematcher i veckan, just nu befinner jag mig på ett internetcafé lyssnandes på TFF:s premiär i fotbollsalssvenskan och imorgon har Barça en svår bortamatch mot Zaragoza.

Tog igår upp min romans med Pro Evolution Soccer när jag och Bart (som han heter) lirade tiotalet matcher.

Har även fått erbjudande om att bli svenskalärare till en spanjor som skall flytta till Sverige. Finns någon connection mellan Alex och lite annorlunda jobb.

Hasta Luego. Tryck nu in segermålet!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha... jävla tff:are!

Postat av: Matilda

.. Och till lika fotbollsnörd.

2007-04-08 @ 04:36:49
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: Alx

Två goda egenskaper ute i vida världen skall du veta.

Hur är livet på Näset då?

2007-04-17 @ 19:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback