the times they're changin' - INTE

Jag skulle ju bli lite mer kulturell och lite mindre partyprisse nu andra sejouiren i Barcelona. Det har väl gått ungefär lika bra som det  för Sverige i träningslandskamper.

I tisdags var det avskedsfest för en snubbe som jag inte kände, gjuten barrunda ju.
I onsdags spelade vi ett jäkla kul tärningsspel hemma hos Bart som var svårt att inte bli lullig på - men bra, fruktansvärt bra.

Igår var egentligen bara en lökig grabbkväll hemma hos Dante och Micke med fotboll- och krigstema. Men vi gick ut och mötte upp lite annat folk på en bar och jag avslutade min vakna tid mot sovrumsväggen i en ställning som enligt min flatmate var en frejdig syn.


TIllbaka på ruta ett med andra ord. Men nästa månad, nästa månad då ska jag bannemaj mogna och göra vuxna saker.

Ha det guttigt, alla fubbickar.

Kommentarer
Postat av: sis

sån nööööööörd !
hur är vädret där nere ? ring snart , har infoooo ! pusssinusssnusss !

2007-02-11 @ 11:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback