La Dolce Vita

¡Hola tots!

Här kommer årets andra livstecken från Alex, till alla cyberdudes. Jag mår generellt sett mycket bra men just nu har jag bakfyllesjukan som brukligt. Förfest igår i våningen under min gamla skol-lgh (nostagiskt). Där fick man höra att en kille blev skrämd när han såg alla ölflaskor på vårt rum, men sanningen var att han kom precis när vi hade Tim och Dan`på besök och dte var de som stökat ner, Ursäkta röran.

Hursomhelst gick vi till irländsk pub sedan och eftersom den stängde 2 eller 3 så blev det efterfest hos Dante och Micke och där fick man dela säng med 2 långhåriga varelser. Som tyvärr (under omständigheterna) hetter Daniel och Dante. Där slocknade man i skedställning och vaknade 9 med ett illamående som inte var av denna värld. Tog metron hem och sov till 16 men nu är jag vaken.

Ikväll ryktas det om köttbullskväll hos Dante och Micke och sen kan det nog bli en blöt kväll igen.

Imorgon beger jag mig upp till Camp Nou.

P & K/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback