Jag har...

Istället för "Jag har aldrig" så leker vi "Jag har". Alla som läser är med i leken.

Jag börjar:

Jag har:

* bokat flygbiljett och kommer hem till Sverige den 20:e juni.
* rakat av mig mitt hår. Kontrast mot mitt tidigare ständigt långa hår.
* tagit beslutet att säga upp mig från jobbet på måndag. Två och en halv veckas semester avslutar denna Barcelonavistelen.
* flyttat in en lägenhet tillhörandes min kompis Viktor. Ligger så centralt man komma i Barcelona. Bor inte längre tillsammans med fyra tjejer vilket jag nog ändå kan tycka är ganska skönt.
* sett den svängigaste och sjukaste matchen på länge. Poulsen och Pilsnerdansken kan gå från Parken med huvudet högt.
* äntligen lärt mig vikten av att sova tillräckligt men tyvärr ännu inte lärt mig att tillämpa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback